torstai 5. joulukuuta 2013

Eka viikko ohi keittiöllä

Nyt on oltu reilu kuukausi täällä ja oon puolitoista viikkoa ollu keittiön puolella ( ja ihme kyllä, oon tykänny olla keittiöllä).Viime viikko meni pääasiassa uusien asioiden opetteluun, miten mikäkin tehdään ja mitä tulee minnekin yms. Tällä viikolla oon kuitenki päässy jo nostamaan annoksia ja muutaman annoksen oon jopa tehny ilman apua. Vaikka nyt menee jo paremmin, kuin viime viikolla, niin vielä on paljon oppittavaa, varsinkin nopeudessa. Toistaseks mulla menee monien asioiden tekemiseen liikaa aikaa. Keittiössä tuntuu kuitenkin, että helpompi oppia asiat, kuin salin puolella... Tämä johtuu varmaan siitä, että keittiössä on vähemmän työntekijöitä ja ei ole niin montaa eri tyyliä tehdä asioita. 

Tapaksia


Eilen tuntu taas siltä, että jos jotain tapahtuu, niin se kaikki tapahtuu sitten saman päivän aikana... Eilinen päivä ja ilta olivat kuin kaksi eri päivää. Töissä meni tosi hyvin, tein muutamia annoksia, enkä mokaillut. Illalla sitten alkoi sattumusten sarja... Kaikki alkoi kun töiden jälkeen törmäsin työpaikan oveen. Tämä oveen törmääminen ei kuitenkaan riittänyt, vaan kotimatkalla astuin koiranpaskaan, jota Sanni joutui putsaamaan.. (Haju oli kuulemma mitä parhain :D)  Mun mielestä tää kaikki olis jo riittäny, mutta ei.. Kämpällä menin sitten huoneeseeni, astuin sheiverin päälle ja siitä sitten kaaduin suoraan naamalleni lattialle! Siinä sitten Sannin kanssa naurettiin vedet silmissä ja mahat kipeenä :D  

Onneksi tänään oli parempi päivä ja toivottavasti loppuviikkokin menee hyvin itsenäisyyspäivän tapahtuman merkeissä!


~ Satu

2 kommenttia:

  1. Satu, ihan oikeesti. Mielikuva susta tekemässä nää kaikki ja sanni nyrpistelemässä koiranpaskan kanssa.. xD miss u both <3
    -carpo

    VastaaPoista